هشدار!!!خطرریزش اشک

ولش کردم ورفتم!!!

نه اینکه دوستش نداشتم....نه!!!ازنخودی بودن متنفرم..!

 

 

 

...........................................................................................

گاهی نیاز داری به یه آغوش بی منت که تو رو فقط و فقط واسه

خودت بخواد که وقتی تو اوج تنهایی هستی

با چشماش بهت بگه هستم تا تهش...

************************************************

کاش غمت بودم تا احساسم میکردی

کاش شادیت بودم تا دوستم میداشتی و به یادم می آوردی

کاش رویایت بودم تا عزیزم می داشتی و در زندگیت به من می اندیشیدی

 

کاش قطره اشکی بودم تا در چشمانت متولد می شدم و بر گونه هایت زندگی میکردم

کاش نیازت بودم و به من احتیاج داشتی

کاش امیدت بودم تا مرا از دست نمی دادی

کاش آرزویت بودم تا مرا آرزو می کردی و مرا می خواستی...

************************************************

یکی بود یکی نبود        زیر این سقف کبود 

یه غریبه ی آشنا            دل و جونمو ربود 

اینجوری نگام نکن          گل یاس مهرون 

 اون غریبه خودتی        همیشه باهام بمون

 

***************************************************

برایت چه بخواهم ز خدا؟ بهتر از اینکه خودش پنجره ی باز اتاقت باشد،

عشق، محتاج نگاهت باشد،

خلق، لبریز دعایت باشد

و دلت تا به ابد وصل خدایی باشد،

که همین نزدیکیست 

...........................................................................................

.........................................................................


نظرات شما عزیزان:

ali
ساعت15:24---23 تير 1393
سلام وبت قشنگه هم عکسات هم متن هات به وب منم یه سری بزن

احسان
ساعت2:34---2 فروردين 1393
سلام وبت خیلی قشنگه ممنون

امید
ساعت2:25---2 فروردين 1393
سلام وبت قشنگه ممنون که بهم سرزدی بازم سربزن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 4 اسفند 1392 | 21:59 | نویسنده : karolina |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.